IT pardavimų administratorius (-ė)

Prisijunk prie mūsų komandos!

Atsakomybės ir užduotys:

  • Užtikrinti pagalbą pardavimų projektų vadovams viešųjų ir komercinių pirkimų srityje;
  • Sisteminti gautą informaciją iš prekių bei paslaugų gamintojų;
  • Administruoti pardavimo sutartis;
  • Rūpintis kitų susijusių pardavimo dokumentų administravimu (priėmimo-perdavimo aktai, sąskaitos-faktūros, transporto dokumentai, logistika);
  • Užsakyti reikiamus produktus iš įmonės tiekėjų;
  • Bendrauti su įmonės klientais telefonu ir el.paštu;
  • Įsisavinti bendrąsias žinias apie kompanijos parduodamus produktus bei teikiamas paslaugas bei kita.

Karjeros perspektyvos:

Auginsime tave tapti savarankišku IT pardavėju/projektų vadovu su puikia motyvacine sistema!

Tai puiki galimybė Jums, jei:

  • Turi IT išsilavinimą ar geras IT rinkos suvokimą (produktai, sprendimai, naujovės);
  • Nori įgyti vertingos patirties itin palankioje jaunam žmogui aplinkoje;
  • Esi nuovokus, greitos orientacijos darbuotojas, dirbi kruopščiai, atsakingai bei sąžiningai;
  • Tikimės, kad esi pozityviai nusiteikęs; gebi planuoti savo laiką.
  • Moki anglų kalbą;
  • Net neabejojame, kad turi vairuotojo pažymėjimą.

Mes siūlome:

Įdomų ir dinamišką darbą, karjeros galimybes, pozityvią aplinką bei gerovės paketą. Atlyginimas 1200 – 1600 eur. (BRUTO) (Priklauso nuo tavo patirties. Galime investuoti į mokymus, galime priimti tave jau su patirtimi).

Lauksime tavo gyvenimo aprašymo (C.V.) iki 2023 m. gegužės 31 d. el.paštu giedre@heximus.lt. (su prierašu į kokią poziciją kandidatuoji).